Kargom Nerede ? Kurumsal / Corporate

Ana sayfada orta üst kısımda yer alan "Arama" seçeneği, yazdığınız kelimeyi tüm ürün kategorileri arasında arar. Ayrıca site içerisinde çeşitli kriterlere göre ayrılmış kategori filtrelerine, seçeneklerinizi girerek veya ürün listeleme seçeneklerinden tercihler yaparak da aradığınız ürüne kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

Teknik bir hatadan dolayı stoklarda olmayan bir ürünün alışveriş sayfalarında aktif görünmesi gibi nadir durumlarda, ürününüzün yeniden temin edilememesi dolayısıyla siparişiniz iptal edilerek tarafınıza bilgi verilmektedir. Dilerseniz stoklardaki bir ürün ile değişim yapabilirsiniz yada ücret iadenizi isteyebilirsiniz.

Eğer ürününüz, en geç 15 iş günü içerisinde adresine ulaşmazsa 0850 475 55 55 numaralı Müşteri İlişkileri Departmanı ile görüşerek gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.

Siparişleriniz, siz aksini talep etmediğiniz sürece, faturalarıyla beraber gönderilir. Gönderinizin bulunduğu paketin dışına yapıştırılan şeffaf kargo poşetinin içerisinde faturanız bulunmaktadır. Eğer faturanız siparişinizle beraber size teslim edilmediyse, lütfen kargo görevlisinden faturanızı isteyiniz. Faturanızın size teslim edilmemesi halinde, lütfen görevli kişiye tutanak tutturarak durumu en kısa sürede bize bildiriniz. Bu durumda kargo firmasından faturanızın bulunması istenecektir. Eğer faturanız bulunamıyorsa size faturanızın, kaşeli bir kopyasını göndereceğiz.

Önerilerinizi iletmek için destek@vicco.com.tr adresine e-mail gönderebilirsiniz.

Gördüğünüz tüm fiyatlara KDV dâhildir.

Konsept mağazalarımıza ulaşmak için lütfen tıklayınız.

Satış noktalarımıza ulaşmak için lütfen tıklayınız.

Sipariş aşamasında adres bilgilerinizi seçerken faturanızın şirket adına olarak kesilmesini istiyorsanız “Kurumsal” ibaresini işaretlemeniz gerekmektedir. İlgili bölümlere vergi numaranızı ve vergi dairenizin bilgilerini girerek şirket faturası oluşturabilirsiniz.

“Üye Ol” butonuna tıkladığınızda üyelik sayfamız açılacaktır. Açılan sayfadaki formu eksiksiz bir şekilde doldurarak üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Üyelik sistemimiz ücretli değildir.

Üye Olmak İçin: tıklayın!

Evet, yapabilirsiniz. Üye olmadan, ziyaretçi olarak da sitemizden alışveriş yapabilirsiniz. Ancak üyelerimize sunduğumuz avantajlardan faydalanmak için üye olmanızı öneririz.

Üye Olmak İçin: tıklayın!

Üye girişi yaptıktan sonra “Üyelik Bilgileri” sekmesinden var olan kayıtlı üyeliğinizi silebilirsiniz.

Üyelik iptali için: tıklayın.

Üye Girişi yaptığınız ekran üzerinde bulunan “Şifremi Unuttum” bağlantısına tıklayarak, geçerli e-posta adresinizi yazıp "Gönder" tuşuna tıklayınız. Şifreniz kayıtlı e-posta hesabınıza gönderilecektir.

Şifremi Unuttum

Üye girişi yaptıktan sonra “Üyelik Bilgilerim” sekmesinden şifrenizi değiştirebilirsiniz.

Üyelik Bilgilerim

Üye girişi yaptıktan sonra “Üyelik Bilgilerim” sekmesinden tüm üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Üyelik Bilgilerim

Üye girişi yaptıktan sonra “Adres Defterim” sekmesinden mevcut adreslerinizi görebilir, adres bilgilerinizi düzenleyebilir veya yeni adres ekleyebilirsiniz.

Adres Defterim

Kişisel bilgilerinizin gizliliği bizim için çok büyük önem taşıyor. Bilgileriniz Kişisel Verileri Korunma Kanunu 6698 kapsamında korunmaktadır.

Sipariş esnasında teslimat bilgilerinin eksiksiz ve hatasız doldurulması gerekmektedir. Belirtilen adreste kargo teslimat saatleri arasında, kargoyu teslim alacak birinin bulunulması gerekmektedir. Bulunmadığı takdirde, kargo teslim edilemediği için siparişiz tarafımıza geri gönderilmektedir.

Üyelik ile Sipariş Verilmesi

Satın almak istediğiniz ürünü numarasını seçerek “Sepete Ekle” butonuna tıklayınız ve alışveriş sepetine ekleyiniz. Alışverişi tamamlamadan önce numara ve adet kontrolünü muhakkak sağlayarak, hediye çekiniz var ise “Hediye Çeki” bölümüne hediye çekinizin bilgilerini giriniz. Sonrasında “Alışverişi Tamamla” butonuna basınız. Teslimat adres bilgilerinizi kontrol ederek, tarafınıza ürünü teslim edecek olan kargo firmasını seçiniz. Sipariş notunuz varsa notunuzu ekleyerek “Siparişi Tamamla” butonuna basınız. Ödemenizi gerçekleştirdikten sonra siparişiniz tamamlanmış olacaktır.

Üye Olmadan Sipariş Verilmesi

Satın almak istediğiniz ürünü numarasını seçerek “Sepete Ekle” butonuna tıklayınız ve alışveriş sepetine ekleyiniz. Alışverişi tamamlamadan önce numara ve adet kontrolünü muhakkak sağlayarak, hediye çekiniz var ise “Hediye Çeki” bölümüne hediye çekinizin bilgilerini giriniz. Sonrasında “Alışverişi Tamamla” butonuna basınız. Üyeliğiniz yok ise hızlı bir şekilde üye olabilir ya da üye olmadan siparişinizi oluşturmak için “Üyeliksiz Devam Et” butonuna basabilirsiniz. (Kampanyalardan üye olmadan yararlanamazsınız.) Teslimat adres bilgilerinizi girerek, tarafınıza ürünü teslim edecek olan kargo firmasını seçiniz. Sipariş notunuz varsa notunuzu ekleyerek “Siparişi Tamamla” butonuna basınız. Ödemenizi gerçekleştirdikten sonra siparişiniz tamamlanmış olacaktır.

Sepetinizi kayıt edemezsiniz. Sepetinizdeki ürün, stoku bitene kadar ya da siz sepetinizden silene kadar sepetinizde durmaya devam edecektir.

Siparişinizi tamamladıktan sonra ekranda siperinizin tamamlandığını belirten Sipariş Numaranız görünür, kayıtlı e-posta hesabınıza otomatik olarak siparişinizin alındığıyla ilgili bilgilendirme e-postası yönlendirilecektir.

Siparişlerinizi, üye girişi yaptıktan sonra "Siparişlerim" sekmesinden görebilirsiniz. Siparişinizi üye olmadan tamamladıysanız eğer “Sipariş Takibi” için lütfen tıklayınız.

Vermiş olduğunuz sipariş kargoya teslim edilene kadar, "İade Taleplerim" sekmesinden siparişinizi iptal edebilirsiniz. Kargo teslim sürecinden sonra ise, Aras Kargo ya da Yurtiçi Kargo ile fatura adresimize geri gönderebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderimde ise kargo tarafınızdan karşılanmaktadır. Ürün tarafımıza ulaştığında iade işlemleriniz gerçekleştirilir.

İade Taleplerim

Siparişler birleştirilememektedir. Vermiş olduğunuz siparişler sırasıyla tek tek kargolarla çıkışı yapılmaktadır.

Siparişiniz tamamlandıktan sonra bu işlem yapılamamaktadır.

Alışveriş sepetinizde ödeme yaparken tercihinize göre hediye paketi ekleme seçeneğini tıklayabilirsiniz.

Eğer, tarafınıza ulaşmış paketin hasarlı (yırtılmış, ıslanmış, kusurlu vb.) olduğunu tespit ederseniz kargo görevlisine ''Hasar Tespit Tutanağı'' tutturarak siparişinizi teslim almadan iade edebilirsiniz. İlgili tutanaklar kargo görevlisinde mevcuttur. Siparişinizi teslim aldıktan sonra ürünün kusurlu olduğunu tespit ederseniz, faturanızın arkasındaki formu doldurarak, Aras Kargo ya da Yurtiçi Kargo ile fatura adresine karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderimde ise kargo tarafınızdan karşılanmaktadır.

Sitemizden yapmış olduğunuz alışverişlerinizde ürünleriniz Aras Kargo ya da Yurtiçi Kargo ile tarafınıza ulaşır. Kargo firmasını siparişinizi oluştururken kendiniz seçersiniz. Aras Kargo standart gönderim ücreti 7,90 TL, Yurtiçi Kargo standart gönderim ücreti 8,90 TL’dir. Kargo ücreti verdiğiniz sipariş esnasında ödeme sayfasında satın alacağınız ürün ile birlikte ödenir. Ayrıca kargo görevlisine ücret ödemezsiniz.

Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir bilgilendirme e-postası yönlendirilir. Kargo takip numaranız ise ayrıca SMS olarak kayıtlı cep telefon numaranıza iletilir. Dilerseniz “Siparişlerim” bölümünden de kargo takip numaranıza ulaşabilirsiniz.

Kargodaki ürünü iptal edemezsiniz. Kargo teslim sürecinden sonra ürünü Aras Kargo ya da Yurtiçi Kargo ile fatura adresimize geri gönderebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderimde ise kargo tarafınızdan karşılanmaktadır. Ürün tarafımıza ulaştığında iade işlemleriniz gerçekleştirilir.

Sadece Türkiye sınırları içerisinde gönderim yapılmaktadır. Şu an için yurtdışına gönderim yapılamamaktadır.

KKTC (Kıbrıs)'a gönderim yapılamamaktadır.

Eğer, tarafınıza ulaşmış paketin hasarlı (yırtılmış, ıslanmış, kusurlu vb.) olduğunu tespit ederseniz kargo görevlisine ''Hasar Tespit Tutanağı'' tutturarak siparişinizi teslim almadan iade edebilirsiniz. İlgili tutanaklar kargo görevlisinde mevcuttur. Siparişinizi teslim aldıktan sonra ürünün kusurlu olduğunu tespit ederseniz, faturanızın arkasındaki formu doldurarak, Aras Kargo ya da Yurtiçi Kargo ile fatura adresine karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderimde ise kargo tarafınızdan karşılanmaktadır.

Çalıştığımız kargo firmaları teslimat adresinde kimseye ulaşamazlarsa kapıya bir pusula bırakırlar. Bu pusula üzerinde size teslimat yapan kargo şubesinin adres ve telefonu bulunur. Adresinizde bulunamadığınız için kargonuzu teslim alamadığınızda, kargo şubenize pusuladaki bilgiler doğrultusunda ulaşabilirsiniz.

Sipariş verdiğiniz ürünleriniz (kampanya dönemleri hariç) 7 iş günü içinde kargoya verilir. Kargo teslimat süresi, teslimat adresine bağlı olarak 7 ila 10 iş günü arasında değişmektedir. Hafta sonu verilen siparişler takip eden pazartesi günü, resmi tatil günlerinde verilen siparişler ise takip eden ilk iş günü işleme alınmaktadır.

Resmi tatillerde gönderim yapılmamaktadır.

Sitemizden yapmış olduğunuz alışverişlerinizde ürünleriniz Aras Kargo ya da Yurtiçi Kargo ile tarafınıza ulaşır. Kargo firmasını siparişinizi oluştururken kendiniz seçersiniz.

Güncel adres bilginizi kargo firmasına iletebilmemiz için 0850 475 55 55 numaralı telefondan Müşteri İlişkileri Departmanı ile iletişime geçebilirsiniz.

Birden fazla ürün sipariş ettiğiniz durumlarda sipariş ekranında aşağıdaki uyarı yazısı yer alır. “Eksik Gelen Ürünler Hakkında; Değerli müşterilerimiz, siparişinizde 1 adetten fazla ürün olması halinde çıkış yerleri farklı olmak suretiyle çoklu kargo gönderimi yapılabilmektedir. Bilginize sunar, anlayışınız için teşekkür ederiz.” Online mağaza stokları konsept mağazaların stokları da gözetilerek programlanıyor. Stoklar ilk önce merkez depodan temin edilmeye çalışılıyor, eğer merkez depoda stok bulunamaz ise konsept mağazalardan ürünler temin ediliyor. Kargo ürünlerin bulunduğu noktalardan yapıldığı için, ürünler farklı zamanlarda elinize ulaşabiliyor. Bu durumda birkaç gün beklemenizi eğer eksik ürünleriniz gelmez ise bizimle 0850 475 55 55 numaralı telefondan iletişime geçmenizi rica ediyoruz.

Ürünlerinizi iade etmek istediğinizde fatura arkasında bulunan formu doldurarak talebinizi belirtmeniz gerekmektedir. İade etmek istenen ürünler kutusu, ambalajı varsa standart aksesuarları ve faturası ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak paketlenerek, Aras Kargo ya da Yurtiçi Kargo ile fatura adresine karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderimde ise kargo tarafınızdan karşılanmaktadır.

Faal Mağazacılık ve Pazarlama Limited Şirketi Bolluca Yolu Yıldırım Beyazıt Cad. No:102 Arnavutköy/İstanbul

Kargodaki ürünü iptal edemezsiniz. Kargo teslim sürecinden sonra ürünü Aras Kargo ya da Yurtiçi Kargo ile fatura adresimize geri gönderebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderimde ise kargo tarafınızdan karşılanmaktadır. Ürün tarafımıza ulaştığında iade işlemleriniz gerçekleştirilir.

İade etmek istediğiniz ürünlerinizi 15 gün içerisinde fatura adresine gönderebilirsiniz.

Ürünler tarafımıza ulaştıktan sonra kredi kartı/bankamatik kartı ile gerçekleşen ödemelerde 3 iş günü, havale ile yapılan ödemelerde 5 iş günü içerisinde ödeme tutarınız hesabınıza yansır.

Online mağazamızdan aldığınız ürünlerinizi sipariş numaranız ile iade edebilirsiniz.

Online mağazadan alınan, kullanılmayan ürünler 15 gün içinde konsept mağazalardan sadece değişim yapılabilmektedir. İade işlemi konsept mağazalardan yapılamamaktadır.

Konsept mağazalarımız için tıklayınız.

İade edeceğiniz ürün/ürünleri faturası ile birlikte 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Ancak 15 gün aşıldığı takdirde iade işlemi yapılamamaktadır.

Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin, tamamı kredi kartınıza iade edilmekte ancak bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi, taksitli olarak kartınıza yansıtılmaktadır.

Gönderilerinizi Aras Kargo ya da Yurtiçi Kargo ile yaptığınız takdirde ödeme yapmayacaksınız. Diğer kargo şirketleri için ödeme yapmanız gerekmektedir.

Ürünler tarafımıza ulaştıktan sonra kredi kartı/bankamatik kartı ile gerçekleşen ödemelerde 3 iş günü, havale ile yapılan ödemelerde 5 iş günü içerisinde ödeme tutarınız hesabınıza yansır.

Kredi kartı puanları ile sipariş işlemi yapılmamaktadı

Tüm kredi kartlarına 4 takside kadar taksit yapabilmektedir. Bankamatik kartlarına taksit yapılamamaktadır.

Sitemizde, tüm kredi kartı işlemleri ve onayları şirketimizden bağımsız olarak ilgili banka ve benzeri kart kuruluşlarınca online olarak, banka ile şahıs arasında gerçekleştirilmektedir. Kredi kartı "şifresi" gibi bilgiler şirketimiz tarafından görülmez ve kaydedilmez. Bu bilgilerin aktarımı SSL-Tabanlı 256-Bit kodlama ile gerçekleştirilmektedir. Online mağazamızda Visa, Mastercard ve PayU ile işlem yapabilirsiniz. Sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenliğinizi riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsiniz.

3D Secure, internette alışveriş işlemlerinin güvenli bir şekilde yapılabilmesi için kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş olan bir kimlik doğrulama sistemidir. 3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Bu sayede kredi kartlarınızın yetkisiz kişiler tarafından internet ortamında kullanması engellenmektedir.

Kapıda ödeme seçeneğimiz yoktur.

Ödemenizi kredi kartı ile gerçekleştirmeye çalışıyorsanız;

  • Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini,
  • Kartınızın son kullanma tarihini,
  • Kart bilgilerini hatasız girdiğinizi,
  • Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini,
  • Onay işlemi sırasındaki internet bağlantınızı,
  • Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.
Kredi kartınızın internet alışverişine açık olduğuna emin olunuz. Kapalı ise açmak için buradan yardım alabilirsiniz.