175TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA!

Sıkça Sorulan Sorular


Sipariş esnasında teslimat bilgilerinin eksiksiz ve hatasız doldurulması ve sipariş sırasında kargo teslimatı için belirtmiş olduğunuz adreste kargo teslimat saatleri arasında kargoyu teslim alacak birinin bulunması gerekmektedir. Adreste teslimatı alacak birinin bulunmaması durumunda, kargo teslim edilemediği için siparişiniz tarafımıza geri gönderilecektir.
Üyelik ile Sipariş Verilmesi: Satın almak istediğiniz ürünün numarasını seçerek “Sepete Ekle” butonuna tıklayınız ve alışveriş sepetinize ekleyiniz. Alışverişi tamamlamadan önce numara ve adet kontrolünü muhakkak sağlayarak, hediye çekiniz var ise “Hediye Çeki” bölümüne hediye çekinizin bilgilerini giriniz. Sonrasında “Alışverişi Tamamla” butonuna basınız. Teslimat adres bilgilerinizi kontrol ederek, tarafınıza ürünü teslim edecek olan kargo firmasını seçiniz. Sipariş notunuz varsa notunuzu ekleyerek “Siparişi Tamamla” butonuna basınız. Ödemenizi gerçekleştirdikten sonra siparişiniz tamamlanmış olacaktır. Üye Olmadan Sipariş Verilmesi: Satın almak istediğiniz ürünün numarasını seçerek “Sepete Ekle” butonuna tıklayınız ve alışveriş sepetinize ekleyiniz. Alışverişi tamamlamadan önce numara ve adet kontrolünü muhakkak sağlayarak, hediye çekiniz var ise “Hediye Çeki” bölümüne hediye çekinizin bilgilerini giriniz. Sonrasında “Alışverişi Tamamla” butonuna basınız. Üyeliğiniz yok ise hızlı bir şekilde üye olabilir ya da üye olmadan siparişinizi oluşturmak için “Üyeliksiz Devam Et” butonuna basabilirsiniz. (Kampanyalardan üye olmadan yararlanamazsınız.) Teslimat adres bilgilerinizi girerek, tarafınıza ürünü teslim edecek olan kargo firmasını seçiniz. Sipariş notunuz varsa notunuzu ekleyerek “Siparişi Tamamla” butonuna basınız. Ödemenizi gerçekleştirdikten sonra siparişiniz tamamlanmış olacaktır.
Sepetinizi kayıt edemezsiniz. Sepetinizdeki ürün, stoku bitene kadar ya da siz sepetinizden silene kadar sepetinizde durmaya devam edecektir.
Siparişinizi tamamladıktan sonra ekranda siparişinizin tamamlandığını belirten “Sipariş Numaranız” görünür ve sistemimizde kayıtlı e-posta hesabınıza otomatik olarak siparişinizin alındığıyla ilgili bilgilendirme e-postası yönlendirilir.
Siparişlerinizi, üye girişi yaptıktan sonra "Siparişlerim" sekmesinden görebilirsiniz. Eğer siparişinizi üye olmadan tamamladıysanız “Sipariş Takibi” için lütfen tıklayın.
Vermiş olduğunuz sipariş kargoya teslim edilene kadar, "İade Taleplerim" sekmesinden siparişinizi iptal edebilirsiniz. (Link verelim, iade taleplerim adresi nerede belirtelim.) Ürünün iadesini kargo teslimatı sonrası gerçekleştirmek istemeniz durumunda, faturanızın ön sayfasında bulunan alana iade talebinizi belirterek; iade edilmesini istediğiniz ürünleri kutusu, ambalajı varsa standart aksesuarları ve faturası ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak Aras Kargo veya Yurt içi Kargo ile fatura üzerinde yazan adresimize (Bolluca Yolu Yıldırım Beyazıt Cad. No:102 Arnavutköy/İstanbul) karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. İade işlemine tabi ürününüzün gönderiminin, Aras Kargo veya Yurt İçi Kargo firmaları haricinde bir kargo firması ile yapılması durumunda kargo ücreti tarafınıza ait olacaktır. Online mağazamızdan satın alınan ürünlerin değişim işlemlerini ise 30 gün içerisinde konsept mağazalarımızdan gerçekleştirebilirsiniz. (30 günlük süre işlem tarihi itibarı ile başlatılmaktadır.)
Çoklu siparişlerde ürünler temin süresi ile ilgili olarak ayrı ayrı kargoya verilmektedir. Dolayısı ile aynı anda verdiğiniz birden fazla ürün siparişinde, siparişleriniz size ayrı ayrı ulaşacaktır.
Siparişiniz tamamlandıktan sonra, sipariş esnasında belirtmiş olduğunuz adres ve alıcı ismi değiştirilememektedir.
Eğer, tarafınıza ulaşmış paketin hasarlı (yırtılmış, ıslanmış, kusurlu vb.) olduğunu tespit ederseniz kargo görevlisine ''Hasar Tespit Tutanağı'' tutturarak siparişinizi teslim almadan iade edebilirsiniz. İlgili tutanaklar kargo görevlisinde mevcuttur. Siparişinizi teslim aldıktan sonra ürünün kusurlu olduğunu tespit ederseniz, iadeye konu ürünü Aras Kargo veya Yurt içi Kargo ile fatura üzerinde yazan adresimize (Bolluca Yolu Yıldırım Beyazıt Cad. No:102 Arnavutköy/İstanbul) karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. İade işlemine tabi ürününüzün gönderiminin, Aras Kargo veya Yurt İçi Kargo firmaları haricinde bir kargo firması ile yapılması durumunda kargo ücreti tarafınıza ait olacaktır.
Sorunuzun cevabını bulamadıysanız lütfen bizimle iletişime geçin.
Email: bilgi@vicco.com.tr
Telefon: 0850 475 55 55