Sıkça Sorulan Sorular


Sipariş esnasında teslimat bilgilerinin eksiksiz ve hatasız doldurulması gerekmektedir. Belirtilen adreste kargo teslimat saatleri arasında, kargoyu teslim alacak birinin bulunulması gerekmektedir. Bulunmadığı takdirde, kargo teslim edilemediği için siparişiz tarafımıza geri gönderilmektedir.
Üyelik ile Sipariş Verilmesi Satın almak istediğiniz ürünü numarasını seçerek “Sepete Ekle” butonuna tıklayınız ve alışveriş sepetine ekleyiniz. Alışverişi tamamlamadan önce numara ve adet kontrolünü muhakkak sağlayarak, hediye çekiniz var ise “Hediye Çeki” bölümüne hediye çekinizin bilgilerini giriniz. Sonrasında “Alışverişi Tamamla” butonuna basınız. Teslimat adres bilgilerinizi kontrol ederek, tarafınıza ürünü teslim edecek olan kargo firmasını seçiniz. Sipariş notunuz varsa notunuzu ekleyerek “Siparişi Tamamla” butonuna basınız. Ödemenizi gerçekleştirdikten sonra siparişiniz tamamlanmış olacaktır. Üye Olmadan Sipariş Verilmesi Satın almak istediğiniz ürünü numarasını seçerek “Sepete Ekle” butonuna tıklayınız ve alışveriş sepetine ekleyiniz. Alışverişi tamamlamadan önce numara ve adet kontrolünü muhakkak sağlayarak, hediye çekiniz var ise “Hediye Çeki” bölümüne hediye çekinizin bilgilerini giriniz. Sonrasında “Alışverişi Tamamla” butonuna basınız. Üyeliğiniz yok ise hızlı bir şekilde üye olabilir ya da üye olmadan siparişinizi oluşturmak için “Üyeliksiz Devam Et” butonuna basabilirsiniz. (Kampanyalardan üye olmadan yararlanamazsınız.) Teslimat adres bilgilerinizi girerek, tarafınıza ürünü teslim edecek olan kargo firmasını seçiniz. Sipariş notunuz varsa notunuzu ekleyerek “Siparişi Tamamla” butonuna basınız. Ödemenizi gerçekleştirdikten sonra siparişiniz tamamlanmış olacaktır.
Sepetinizi kayıt edemezsiniz. Sepetinizdeki ürün, stoku bitene kadar ya da siz sepetinizden silene kadar sepetinizde durmaya devam edecektir.
Siparişinizi tamamladıktan sonra ekranda siparişinizin tamamlandığını belirten Sipariş Numaranız görünür, kayıtlı e-posta hesabınıza otomatik olarak siparişinizin alındığıyla ilgili bilgilendirme e-postası yönlendirilecektir.
Siparişlerinizi, üye girişi yaptıktan sonra "Siparişlerim" sekmesinden görebilirsiniz. Siparişinizi üye olmadan tamamladıysanız eğer “Sipariş Takibi” için lütfen tıklayınız.
Vermiş olduğunuz sipariş kargoya teslim edilene kadar, "İade Taleplerim" sekmesinden siparişinizi iptal edebilirsiniz. Kargo teslim sürecinden sonra ise, Aras Kargo veya Yurtiçi Kargo ile fatura adresimize geri gönderebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderimde ise kargo tarafınızdan karşılanmaktadır. Ürün tarafımıza ulaştığında iade işlemleriniz gerçekleştirilir.
Siparişler birleştirilememektedir. Vermiş olduğunuz siparişler sırasıyla tek tek kargolarla çıkışı yapılmaktadır.
Siparişiniz tamamlandıktan sonra bu işlem yapılamamaktadır.
Eğer, tarafınıza ulaşmış paketin hasarlı (yırtılmış, ıslanmış, kusurlu vb.) olduğunu tespit ederseniz kargo görevlisine ''Hasar Tespit Tutanağı'' tutturarak siparişinizi teslim almadan iade edebilirsiniz. İlgili tutanaklar kargo görevlisinde mevcuttur. Siparişinizi teslim aldıktan sonra ürünün kusurlu olduğunu tespit ederseniz, faturanızın ön sayfasında bulunan formu doldurarak, Aras Kargo veya Yurtiçi Kargo ile fatura adresine karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderimde ise kargo tarafınızdan karşılanmaktadır.
Sorunuzun cevabını bulamadıysanız lütfen bizimle iletişime geçin.
Email: bilgi@vicco.com.tr
Telefon: 0850 475 55 55